Z.O.N.A Project X

۱٫۱۲ دلار قیمت در گوگل پلی!

امتیاز ۴٫۷ ستاره در گوگل پلی!

نصب کاملا آفلاین و تست شده!

Z.O.N.A Project X یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب می باشد که به تازگی برای اندروید منتشر شده است و با قیمت ۱٫۱۲ دلار در گوگل پلی به فروش می رسد. بازی ساخته کمپانی +Gaming می باشد و تاکنون توانسته است امتیاز بالای ۴٫۷ ستاره را در گوگل پلی کسب کند!

توجه کنید نسخه فوق که در پیش و روی شما است نسخه اولیه از بازی می باشد و هنوز ممکن است بازی نیاز به پیشرفت های بسیاری داشته باشد پس نهایت دقت را در دانلود بازی به کار ببرید!

در آینده ای نه چندان دور اتفاقات وحشتناک بسیاری رخ می دهد و همه انسان ها نابود شده اند، سلاح های هسته ای موجب مرگ و میر عده بسیاری از انسان ها شده اند و اکنون دیگر همه چیز از بین رفته است حتی امید!

گروهی از بازماندگان در این بازی سعی دارند تا زمین را حاصل خیز نمایند و از وجود سلاح های هسته ای پاک نمایند اما اینکار بسیار دشوار می باشد و شما در این بازی وظیفه دارید تا برای نجات نسل انسانیت و جلوگیری از انقراض بشریت ماموریت هایی که به شما داده می شود را با موفقیت به پایان برسانید!

پیشنهاد می کنیم به هیچ وجه این بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی را از دست ندهید. برای دانلود و تصاویر بیشتر از محیط بازی به ادامه مطلب مراجعه نمایید!