Survivalcraft یک بازی مهیج و سرگرم کننده در سبک بازی های اکشن و پر تحرک می باشد که توسط شرکت بازی سازی Candy Rufus Games ساخته و پرداخته شده است و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با امتیاز ۴٫۳ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان در دسترس می باشد.

شما در سواحل دور افتاده جهان قالبی (بلوکی) بازی گیر افتاده اید. در این بازی باید به جست و جوی منابع معدنی ، ابزار هنری و صنعتی و اسلحه باشید و با استفاده از آن ها به ساخت یک پناه گاه ایمن مشغول شوید تا در شب های سرد به مشکل بر نخورید. همچنین می توانید بر اسب ها و شتر ها و الاغ ها سوار شده و گله های گاو را سرپرستی نمایید تا از گزند درنده ها در امان باشند. ابزار های پیچیده الکتریکی بسازید ، راه های بسته شده توسط سنگ ها را با استفاده از مواد منفجره باز گشایید. امکانات و قابلیت های بازی بی نهایت است و شما را ساعت ها در قالب سبک ساخت و ساز و بقا سرگرم خواهد نمود.

این نسخه از بازی که امروز آن را برای دانلود در خدمتتان قرار می دهیم ، بیست و هشتمین آپدیت بازی می باشد که عناصر ، امکانات و ویژگی های کثیر و جدیدی در آن تدارک دیده شده اند ازجمله آن ها می توان به اضافه شدن : منابع معدنی ، ابزار های هنری و صنعتی و … اشاره نمود. شما در این بازی برای محافظت از کمپ خود در طول شب ها می توانید به آسانی آتش درست کنید تا از حمله ی جانور های وحشی در امان باشد.