Battlefield Frontline City بازی ” خط مقدم شهر” یک بازی اکشن با گرافیک نو آورانه و منحصر به فرد می باشد که توسط شرکت بازی سازی Codelabs Studio برای پلتفرم اندروید ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران سراسر جهان به انتشار رسیده است. شایان ذکر است که بازی در سبک بازی های شوتر اول شخص می باشد و در حال حاضر دارنده امتیاز ۴٫۱ در پلی استور نیز هست.

در سال ۲۰۳۰ به سر می بریم و جهان در گیر یک جنگ خونین دیگر است و حال ندای وظیفه دوباره شما را صدا می زند. اروپا و روسیه به عنوان یک نیروی متحد در برابر ایالات متحده ی آمریکا و آمریکای شمالی تحت عنوان Eurasia بر علیه آمریکا اعلام جنگ کرده اند. قاره های آمریکایی تحت عنوان “قاره های متحده آمریکا” گرد هم آمده و برای دفاع از مردم خود اتحاد تشکیل داده اند. دیگر نقاط جهان نیز با وجود اتحاد های حاصل شده مانند چین و آفریقا به شکل آخر الزمانی و فاجعه باری تحت حملات بمب های اتمی با خاک یکسان شده و هر آنچه از انسانیت باقی مانده بود در این قاره ها ذوب شده است. انسان ها برای بار دیگر از این سلاح منحوس استفاده کردند!

پس از سه سال کشمکش بی پایان میان کشور های مختلف و جنگ و نزاع بین ملیت ها بر سر نفت داستان بازی در یک شهر روسیه ای به نام Volgograd به وقوع می پیوندد و خط مقدم جبه ی جنگی میان دو اتحادیه ی جهانی قرار می گیرد. قاره های متحده آمریکا ، ذخایر نفتی خود را بر هر چیز ارجح دانسته و ارتش خود را تماما به منظور دفاع از باقی مانده ی منابع فسیلی خود تجهیز نموده است.

در این میان شما به عنوان یک تک تیر انداز زبده و کار کشته و یک سرباز وطن در نقش آخرین امید  برای واپسین خط دفاعی نیرو های متحد آمریکایی ، هستید و باید با استفاده از تجهیزات مدرن جنگی از رخنه دشمن جلو گیری کنید.