Monsters Ate My Metropolis یک بازی جالب و جدید در سبک بازی های کارتی که توسط شرکت بازی سازی [adult swim] games ساخته و پرداخته شده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی دارنده ی امتیاز ۴٫۱ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان است.

حاصل تلاش سازندگان بازی های مشهوری چون Robot Unicorn Attack 2 و Giant Boulder of Death می باشد که طرفداران بسیاری را در دنیای بازی های اندرویدی دارا هستند. هیولا ها بازگشته اند و در حال دسیسه چینی برای ایجاد خرابی های وسیع در شهر هستند. کاییجوی مورد علاقه تان را انتخاب کرده و آن را برگزینید تا بتوانید یک ردیف از کارت های ویژه را گرد هم آورده و نقشه های خود را زمانبندی نموده و شهر را نابود سازید. به بازیکنان رقیب ، در جنگ های بازی ملحق شوید تا بتوانید با جدال تنگاتنگ و نفس گیرِ کارتی ، پادشاه هیولا ها را از میان بر گزیده و ملقب گردانید. هیولا های قابل آنلاک نمودن به اضافه ی لیدر بورد ، تورنومنت های مختلف و مواردی دیگر این بازی کارتی بی نظیر را به یکی از بهترین بازی های کارتی حال حاضر مبدل می سازد.

هیولا های عظیم الجثه و دیوانه ی بازی را آنلاک نموده و به هدایت هر یک بپردازید. آگاه باشید که هر کدام از این موجودات ویژگی های مختص خود را داشته که از دیگر هیولا ها متمایز است. عناصر و قابلیت های اعجاب آوری در طول مراحل به چشم می خورد که از جمله ی آن ها می توان به : سوپر حملات ، عناصر مستحکم و نابود نشدنی ، ضربات نهایی و پر قدرت که شانس پیروزی را بالا می برد و متعلقات اشاره نمود. به تعداد کافی از نشان های افتخار بازی را کسب نموده تا بتوانید هر آنچه در بازی در دسترس نیست را آنلاک نموده و قدرتتان را افزایش دهید.