Killing Floor: Calamity بازی اکشن و فوق العاده گرافیکی و اکشن “طبقه مرگ:فاجعه” توسط شرکت بازی سازی Tripwire Interactive ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با نمره فوق العاده ی ۴٫۷ در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد که امروز با کمال افتخار قصد معرفی اولین نسخه از آن را در سایت بزرگ اندرویدکده داریم.

این بازی مهیج و سرگرم کننده باز سازی شده ی نسخه کامپیوتری خود می باشد که با سبک شوتر اول شخص ارائه شده بود و با فروش چند میلیون دلاری توانست جوایز بسیاری را در دنیای بازی های رایانه ای از آن خود نماید. این بازی بسیار موفق هم اکنون با تغییراتی قابل توجه در سبک گیم پلی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی شما ساخته و پرداخته شده است.

داستان بازی در شهر های خرابه و حومه شهر های انگلستان جریان دارد که پس از آزمایشات تولید مثل غیر طبیعی و آزمایشگاهی ای که به طور وحشتناکی به درستی پیش نرفته است اتفاق می افتد. شما عضوی از نیرو های ارتش هستید که در این مکان برای انجام ماموریت ساده ای اعزام شده اید : تا می توانید زنده بمانید و برای پاکسازی محل آزمایش شکست خورده ، بجنگید.

مشکل اصلی اینجاست که آزمایش های فاجعه بار منتظر شما نمی ایستند تا آن ها را پاکسازی کنید بلکه به سراغتان خواهند آمد!

ورژن اندروید مورد نیاز بسته به نوع دستگاه متغیر است.

ویژگی های اصلی بازی :

– بر اساس یک بازی مشهور و پرفروش شوتر اول شخص کامپیوتری که مخصوص صفحات لمسی ساخته و پرداخته شده است و با سبک نگاه از بالا و مدیریتی تدارک دیده شده است

– حضور ۲۱ کاراکتر جنگنده از میان کاراکتر های محبوب ورژن کامپیوتری بازی

– اضافه شدن توانایی های جدید و ۲۰ مرحله برای انجام دادن و همچنین ۷ عنصر قابل آپگرید

– شامل ۳۵ اسلحه منحصر به فرد و شگفت انگیز و سه اسلحه ی ویژه

– گرافیک تحسین بر انگیز