Ocean Blast بازی “انفجار اقیانوس” یک بازی سرگرم کننده و جالب مشابه بازی مشهور Candy Crush می باشد که توسط استودیو بازی سازی Pandastic Games ساخته و پرداخته گردیده است و در فروشگاه گوگل پلی در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار دارد. شایان ذکر است که بازی دارنده امتیاز ۴٫۴ در فروشگاه گوگل پلی بوده و می تواند ساعت ها شما را سرگرم نماید.

قلاب خود را طعمه کنید و نفستان را در سینه حبس نمایید و در اعماق اقیانوس شیرجه زنید. یک بازی پازلی سه زمانه که مملو از ماهی های جا افتاده و چاق و چله است تا آن ها را شکار کرده و در اختیار گیرید. آیا قادر خواهید بود که ماهی های مطلوب و با ارزش را با استفاده از حرکت های محدودی که دارید به دام بیندازید؟ چگونه می توانید یک ماهی را بگیرید البته که با استفاده از یک ریسمان ماهی گیری امکان پذیر است. قادر هستید در یک حرکت و با کشیدن انگشت خود در بین سه یا چند ماهی یک شکار چند زمانه ی همزمان را انجام دهید. هر قدر که خطوطی که با کشیدن انگشتتان به وجود می آورید ، تعداد ماهی های بیشتری را به قلاب بیندازد امتیازتان نیز به همان نسبت بیشتر می شود و می توانید ماهی های پر زرق و برق بیشتری را از آن خود نمایید.

ویژگی های اصلی بازی :

– امکان انجام شکار چند تایی از ماهی ها با کشیدن انگشت تان در میان آن ها

– هر قدر که ماهی های بیشتری را با استفاده از کُمبو های همزمان شکار کنید واکنش های زنجیره ای بیشتری نیز برایتان پدیدار خواهد شد.

– شامل ۱۰۰ مرحله سراسر چالشی و زیبا و مختلف که ماهی های جدید و توانایی های بیشتری را به همراه دارند.

– نبرد با روئسا با اتمام هر ۲۰ مرحله ی پیاپی

– امکان گشت و گذار در اعماق اقیانوس به همراه دوستان فیسبوکی تان