Dragon Bane Elite یک بازی نقش آفرینی و گرافیکی بسیار عالی ، محصول شرکت بازی سازی Digital Sky Entertainment بوده که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی برای کاربران اندرویدی سراسر جهان منتشر شده است و قصد داریم آن را به حضور گرامی تان معرفی کنیم. شایان ذکر است که این بازی در ابتدا برای پلتفرم آی او اس در دسترس بود که در نهایت نسخه اندرویدی آن نیز به صورت کاملا رسمی و کامل تولید شد.

نهایتا یکی از بهترین بازی های اژدها کشی برای گوشی ها و تبلت های اندرویدیتان در دسترس است. به قلمرو اژهایان قدم گذاشته و با هیولاهای خون خوار بازی به چالش بپردازید و خشم اژدهای والامقام بازی را احساس کنید. آیا قادر هستید به قهرمان افسانه ای جنگ های سحر آمیز بازی مبدل شوید؟!

شایان ذکر است که این بازی از سوی کاربران سراسر جهان مورد تقدیر و تعریف قرار گرفته است و توصیه می کنیم اگر علاقه مند به بازی های تخیلی در سبک داستانی و نقش آفرینی هستید به هیچ وجه آن را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک بسیار بالا و طراحی کاراکتر ها به صورت حرفه ای و چشم نواز

– حضور ۱۰ کلاس مختتلف ، تعداد کثیری از همراهان در بازی و تاکتیک های آرایشی متعدد تا بتوانید بازه انتخاب بی پایانی داشته باشد و با سفارشی سازی هر آنچه که دوست دارید برای پیوستن به نبرد آماده شوید.

– شامل بیش از ۱۰۰ مورد از ویژگی های منحصر به فرد و با حضور بسیاری از روئسای چالش بر انگیز برای شکست دادن در انتظارتان هستند

– امکان نبرد با دیگر کاربران از سراسر جهان

– در جست و جوی کمک از سوی کیمیا گران مرموز و عرفانی باشید تا بتوانید کریستال های قدرتمند تدارک دیده شده ی بازی را به دست آورید

– گوشه گوشه ی این سرزمین جادویی را کاوش کنید تا همراهان قدرتمند و کاری را بیابید