بهترین سری بازی لگو بتمن در قالب یک ماجراجویی فوق العاده و پر هیجان ارائه شده است! در این بازی نقش بتمن را به عهده می گیرید و با شخصیت های دنیای ابرقهرمانان یک تیم تشکیل دهید و به فضا بروید تا زمین را از نابود شدن به وسیله نابغه شرور محافظت کنید. این بازی یکی از جذاب ترین و پر فروش ترین بازی های سری لگو است.

بیش از ۱۰۰ شخصیت مختلف

بیش از ۱۰۰ شخصیت مختلف را با قدرت ها و توانایی های حیرت انگیز باز کنید. این شخصیت ها شامل اعضای تیم جاستیس لیگ، شخصیت های بزرگ لگو مانند سالومون گروندی، قهرمانان و افراد شرور لنترن و خیلی شخصیت های دیگر است. همچنین باید توجه داشته باشید که تمام شخصیت ها و توانایی ها را می توان بدون خرید اضافی بدست آورد.

با توانایی های منحصر به فرد لباس های ویژه را باز کنید

با لباس های فوق العاده ای مانند لباس بمب انداز بتمن، لباس تکنو هکر رابین، لباس جاسوسی روبات ها و لباس عجیب و غریب جوکر، به قهرمانان قدرت بیشتری بدهید.

۴۵ ماموریت فراتر از گوتام

در یک داستان کلاسیک که در فضا و دنیا هایی رخ داده که شامل زامارون و اودیم می شوند، ماجراجویی کنید یا به قلمرو های آشنا را در تالار عدالت، غار بتمن و برج جاستیس لیگ بروید.

شخصیت های بیشتر

شخصیت های مورد علاقه هواداران را مانند فراتر از بتمن، شوالیه سیاه و بتمن ۶۶ در طول بازی بدست آورید و همچنین شخصیت های بیشتری در راه هستند.

کنترل های جذاب

بین کنترل های کلاسیک و لمسی یکی را انتخاب کنید تا با سبکی که راحت هستید بازی را انجام دهید.