امتیاز ۴٫۸ در فروشگاه گوگل پلی

Card Crawl بازی بسیار زیبا و پر طرفدار “کارد کرال” که پس از انتشارش در فروشگاه گوگل پلی با استقبال با شکوه کاربران اندرویدی مواجه شد ، توسط شرکت بازی سازی Arnold Rauers ساخته و پرداخته گردیده و در حال حاضر دارنده امتیاز خارق العاده ۴٫۸ از سوی کاربران سراسر کره خاکی می باشد. شایان ذکر است که بازی در سبک بازی های کارتی بوده و تا کنون توانسته مخاطبان بسیاری را جذب خود نماید.

با استفاده از ۵۴ آیتم-کارت تدارک دیده شده در این بازی قادر هستید به سلاخی کردن هیولا ها و مدیریت قلمرو کوچک خود بپردازید. در هریک از اجرا ها ، شما می توانید ۵ عدد از کارت های توانایی را استفاده نمایید که به شما اسکیل ها و قابلیت های بی همتایی را ارائه خواهند کرد. همچنین با کسب و جمع آوری طلا به شکل روزانه و مکرر قادر هستید ۲۵ کارت دیگر را که دسترسی تان به تاکتیک ها و امتیازاتِ بیشتر را فراهم می کنند ، آنلاک نموده و به شکل احسن از آن ها بهره ببرید.

ای بازی دارای ۴ مود انفرادی متفاوت می باشد که با سرویس گوگل پلی موجود در دستگاه تان به منظور به اشتراک گذاری امتیازات شما توسعه داده می شوند و همچنین این امکان را فراهم می آورند تا دسته های مرتبط با دیگر بازکنان نیز قابل دسترسی باشند. شما یک بازی نوعی را تجربه می نمایید که هر یک از مراحل آن می تواند در دو یا سه دقیقه انجام شود و برای کسانی که در کار های روزانه خود در صف انتظار و یا در حال رفت و آمد هستند بسیار سرگرم کننده و کارا خواهد بود.

ویژگی های اصلی بازی :

– گیم پلی و استایل انفرادی در یک بازی کارتی بی نظیر

– حضور ۴ مود مختلف برای بازی : Normal ، Constructed ، Daily ، Streak

– شامل ۲۵ کارت توانایی های ویژه برای آنلاک نمودن