Bulu Monster یک بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت بازی سازی Sigma Game Limited ساخته و پرداخته گردیده و در فروشگاه گوگل پلی با انتشار رسیده است. لازم به ذکر است که بازی در حال حاضر دارنده امتیاز ۴٫۳ در پلی استور از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان می باشد که امروز قصد معرفی آن را خدمت شما کاربران همیشگی سایت اندرویدکده داریم.

این بازی کاربر را به ماجراجویی تکرار نشدنی وارد می کند که در دیگر بازی های هیولایی مشاهده نمی شود. علاوه بر این که کاربر قادر است هیولا ها را شکار کند و به دام بیاندازد می تواند آن ها را پرورش داده و آموزش دهد. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بازی به هر دو صورت آنلاین و آفلاین قابل اجراست که این امر تطبیق پذیری انجام بازی را در هر شرایط زمانی و مکانی بالاتر برده است. رابط کنترلی بازی برای استفاده یک دستی تدارک دیده شده است و نیازی به جوی استیک مجازی نخواهید داشت. طبق گفته سازنده این بازی مدت زمانی ۱۸ ماهه برای ساخت و آمادهه سازی نهایی طی کرده است و اطمینان از گیفیت اجرا بر روی اکثر دستگاه های اندرویدی اولویت اصلی توسعه دهنده بازی قلمداد شده است. در حال حاضر بازی بیش از یک میلیون کاربر در جهان دارد.

بازی “بولو مانستر” یک بازی جمع آوری هیولاها در پلتفرم اندروید می باشد! خط داستانی و ماجرای بازی به طور کلی حول هیولاهاست. شما در این بازی قادر هستید که به یک مربی تمرین و آموزش هیولا در جزیره بولو مبدل شوید. شایان ذکر است که این بازی در ابتدا برای پلتفرم آی او اس منتشر شده بود که نسخه اندرویدی آن را امروز برای دانلود در اختیارتان قرار می دهیم.