Mad Police Driver Fury 3D بازی سه بعدی و مسابقه ای “پلیس خشن” ساخته و پرداخته شرکت بازی سازی MobileGames بوده که اخیرا شاهد عرضه آن در فروشگاه گوگل پلی برای تمام کاربران اندرویدی در سراسر جهان بودیم و امروز قصد داریم در سایت اندرویدکده آن را برای دانلود در خدمتتان قرار دهیم.

خود را برای تجربه بهترین بازی شبیه ساز تعقیب و گریز پلیسی که در حال حاضر برای اندروید تولید شده است ، آماده کنید. این بازی مسابقه ای پر برخورد پر از تعقیب و گریز پلیسی در ماموریت های مجرمانه است که قلب شما را وادار به تپش می نماید. به عنوان یک دانشجوی دانشکده افسری وقت کافی برای انجام تمرینات ویژه ی پلیسی را نداشته و باید بدون وقفه به دستگیر کردن مجرمان فراری مشغول شوید. این شهر به شما نیاز دارد تا از مبدل شدن به یک شهر بی قانون و پر هرج و مرج جلوگیری شود. شهروندان ساکن شهر خود را با نمایش توانایی های مسابقه ای خود برای دستگیر نمودن مسابقه دهندگان خیابانی نجات دهید قبل از آن که به شهرتان آسیب جدی وارد آورند و جان مردم آن را به خطر بیندازند. آیا حاضر هستید که در چنین شرایطی به یک قهرمان مبدل شوید؟!

بازی های ماشین سواری پلیسی تا به حال به این اندازه سرگرم کننده و جذاب نبوده اند تجربه ماموریت ها و تعقیب و گریز های واقع گرایانه بازی را از دست ندهید.

ویژگی های اصلی بازی :

– ساعت ها تعقیب و گریز پلیسی در ماموریت های متعدد در طول گیم پلی بازی

– مراحل شبیه سازی شده ی دزد و پلیسی در شب و روز

– با روشن نگاه داشتن آژیر پلیسی خود به دستگیر کردن خلافکاران مشغول شوید تا امتیازات بیشتری را کسب کنید

– تخته گاز حرکت کنید تا بتوانید قانون شکنان شهر مورد علاقه تان را به زانو در آورید