Gunship Helicopter:Air battle بازی “گانشیپ هلیکوپتر” یک بازی اکشن و گرافیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که توسط گروه بازی سازی Sunstar Technology Group در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده و هم اکنون با امتیاز ۴ از ۵ از سوی کاربران سراسر جهان در دسترس می باشد.

یک بازی شوتر اول شخص که در آن بازی کنان باید بتوانند ماموریت های حساس و بحرانی را پشت سر بگذارند. در برابر یکی از دشمنان وحشی که با هر کشوری سر دشمنی دارد به مجادله بپردازید. در عصر آتش و جنگ بازی هر کسی تاوان اثرات جنگ را پس خواهد داد!

هلیکوپتر های نظامی و جنگنده هایشان به مکان های عمومی حمله کرده و هر نقطه از این کره خاکی را با استفاده از سلاح های سنگین و ماشینی به منطقه جنگی تبدیل می کنند. پادشاه سرزمین شما فقط خواستار بقای حکم رانی و تاج تختش می باشد و ارزشی برای جان مردم عادی قائل نیست. تا به حال که اتحاد با دیگر مملکت ها کار ساز نبوده است و آتش جهالت و نادانی ، بر خورد ابر قدرت ها را تحت تاثیر خود قرار داده و همه نا امید به نظر می رسند.

امروز با جنگاوری مدرن سر و کار داریم و این شرایط بسیار وخیمی است. ناو های جنگی دشمن در نزدیکی ساحل هستند و نیروی پشتیبانی شان نیز در راه است.

ویژگی های اصلی بازی :

– طیف گسترده ای از اسلحه های متنوع و پر قدرت

– شامل عناصر دفاعی و ضد گلوله گوناگون برای محافظت

– حضور اکیپ پزشکی به همراه لوازم مداوای کامل

– حملات هوایی سهمناک

– دشمنان بی رحم و خشن با هلیکوپتر های مسلح ، هاموی ها و تانک ها

– مراحل گوناگون و متنوع بسیار چالشی

– وجود سلاح های سنگینِ ماشینی و آر پی جی های تقویت شده

– رابط کنترلی بهینه سازی شده

– عناصر محیطی و گرافیکی سه بعدی و خیره کننده

– افکت های صوتی واقعی