Don’t get fired! بازی “اخراج نشو” در سبک بازی های نقش آفرینی می باشد که توسط شرکت بازی سازی QuickTurtle ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی در دسترس تمامی کاربران سیستم عامل اندروید قرار دارد. شایان ذکر است که بازی در حال حاضر در پلی استور دارنده امتیاز ۴٫۱ می باشد و امید است که از آن نهایت لذت را ببرید.

این بازی در کشور کره جنوبی مبدل به یک عامل ویروسی گردیده و همگان را معتاد نموده است! جویندگان کار که این بازی را انجام داده اند گوشی هایشان را نابود ساختند و کارگران قرار دادی مانند دختر بچه ها به گریه کردن افتادند!

انتظار ها به پایان رسید هم اکنون شاهد عرضه نسخه رسمی بازی هستیم! ای جویندگان کار آگاه باشید “اخراج نشوید” یک بازی در سبک بقا می باشد که در آن کنترل شخصیتی را بر عهده خواهید داشت که هیچ پولی در جیب ندارد. آه در بساط نداشته و حتی از ارتباطات قوی ای نیز برخوردار نمی باشد. شما باید کاراکتر اصلی بازی را با طی کردن نردبان ترقی از یک انترن معمولی به یک رئیس تمام عیار مبدل سازید.

این بازی را می توانید به صورت کاملا رایگان دانلود کرده و به سرگرمی بپردازید. تجربه ناگوار ترین حالت ها و وضعیت های کاری را در کشور کره داشته باشید. شایان ذکر است که تمام این کار ها به آسانی چند کنترل ساده انجام می شود.

در مسیر پیشرفت و موفقیت خود چند تن از همکاران با وفا را دور تان جمع خواهید کرد و چند فقره شرکت و کمپانی را مدیریت خواهید کرد؟! در این بازی به آرزوهایتان خواهید رسید

برای تمام کسانی که جویای کار هستند و یا از کار های قرار دادیِ ناگوار به تنگ آمده اند.

ویژگی های اصلی بازی :

– گرافیک پیکسلی

– خط داستانی منحصر به فرد و بی سابقه بازی