Tales of Illyria: Destinies

به عنوان قهرمان داستان خود قیام کنید و برای زنده ماندن در دنیایی که شیاطین و دیسانتری می توانند هر لحظه کار شما را خراب کنند. اسم خود را مشخص نمایید، ظاهر، جنسیت و یکی از شش قلمرو را به عنوان اصل و نسب خود انتخاب کنید. هر قلمرو ماموریت های خاص خود را دارد که باید به دلخواه آنها را دنبال کنید.

ماموریت فردی نمی خواهید؟ تبدیل به یک مزدور شوید و متحدین قدرتمندی استخدام کنید تا برای شما مبارزه کنند. در میدان نبرد بجنگید، به نقاط دور دریا بروید، اژدها و قاتلین را شکار کنید، روستا را نجات دهید و یا کاروان تجاری را غارت کنید زیرا واقعا به طلا نیاز دارید.

اعتبار بالایی برای خود دست و پا کنید تا پادشاهان از شما بخواهند ماموریت های سری بر علیه قلمرو های دشمن انجام دهید. مورد لطف اشرافیت قرار بگیرید و املاک، عناوین رسمی و افتخارات بی پایانی بدست آورید.

داستان ایلیریا یک بازی نقش آفرینی ترکیبی است که در آن باید شما منابع و ثروت های خود را مدیریت کرده و در یک محیط باز و دشوار سفر کنید. هر عضو گروه ماموریت و شخصیت خاص خود را دارد که نسبت به هر تصمیمات سختی که در سفر می گیرید، واکنش مختلفی نشان می دهد. داستان شما چه خواهد بود؟

ویژگی های اصلی بازی:

– یک داستان منحصر به فرد که می تواند فقط مخصوص شما باشد.

– بیش از ۲۵ ساعت گیم پلی و قابلیت بازی دوباره مجدد

– بیش از ۹۰۰ برخورد منحصر به فرد

– ۱۲ عضو برای استخدام، آموزش و تجهیز

– امکان شکار حیوانات گران قیمت و کاشتن گیاه برای تغذیه سربازان

– جنگل، بیشه، دشت، صحرا و کوه ها

– ۶ قلمرو با انواع روستاها، شهر ها، قلعه ها و جزیره های مختلف

– سیستم تقویت شده مبارزه ای از جمله دشمنان جادو کننده. عملکرد گروه خود را کنترل کنید و یا این کار را به عهده هوش مصنوعی بگذارید.