East Legend از جمله بازی های نقش آفرینی ساخته شرکت بازی سازی Com2uS می باشد که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی در دسترس تمام کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است و هم اکنون دارنده امتیاز ۴٫۳ در پلی استور می باشد که امروز قصد داریم آن را به خدمت بازدید کنندگان گرامی معرفی نماییم.

به برج افسانه ای بابل قدم گذاشته و توانایی های خود را به چالش بکشید. آن چه را که پشت در ها در انتظارتان هستند کشف کنید. به همراه اعضای اتحادیه خود تیم تشکیل داده تا حملات تیمی ویژه ای را سازماندهی نمایید. با استفاده از عناصر موجود ، ساز و برگ و لوازم جنگی تان را قوی تر نموده و آماده نبرد شوید.

قهرمانان اسطوره ای گونگون مانند : Ilyn, Lilith, Diana, Hades, Luke در دسترستان قرار دارند تا بتوانید با انتخاب هر یک به مبارزه بی پایان بپردازید. همچنین پکیج های افزایشی نیز در طول مراحل قابل آنلاک بوده که می توانید با انتخاب نشان مخصوص برای قهرمان مورد نظرتان به قوی کردن کاراکتر های مبارز در بازی بپردازید.

داستان شما تبدیل به افسانه می گردد! پیش به سوی ماجرا جویی بشتابید تا مکان های افسانه ای را کشف کنید مکان هایی مثل : Wisdom, Eden, Holy Script, Chalice به قهرمانان دیگر ملحق شده تا جام اسطوره ای بازی را پیدا کرده و ناجی جهان شوید.

ویژگی های اصلی بازی :

– از توانایی ها و اسکیل های منحصر به فرد قهرمانان در بهترین شکل ممکن بهره ببرید تا از گزند شیاطین و اهریمن به دور باشید

– برترین شوالیه تاریخ ساز ماجرا باشید و با پیدا کردن گنجینه ی افسانه ای بازی دروازه جهنم را برای همیشه ببندید

– یادتان باشد که شما تنها فردی هستید که می تواند قهرمانان افسانه ای بازی را برای نجات جهان گرد هم آورده و سازمادهی نماید.

– به همراه دوستانتان در برابر روئسای مراحل به مبارزه تنگاتنگ و نفسگیر بپردازید