Richman 4 fun بازی مرد ثروتمند که در سبک Trivia بوده و توسط استودیو بازی سازی SOFTSTAR ENTERTAINMENT INC ساخته و پرداخته گردیده و هم اکنون در فروشگاه گوگل پلی با نمره ۴٫۱ در دسترس عموم کاربران اندرویدی قرار دارد. شایان ذکر است که این بازی ابتدا برای پلتفرم آی او اس منتشر شده بود که امروز در سایت اندرویدکده قصد داریم نسخه اندرویدی آن را به حضورتان معرفی نموده و برای دانلود در اختیارتان قرار دهیم.

در بازی “مرد ثروتمند” تجربه گیم پلی انحصاری و نو آوارانه ای را در جهان داستانی آن ، خواهید داشت که باید از استراتژی و هوش اقتصادی خود برای مبدل شدن به یک میلیونر در دنیای ساخته دست خود استفاده نموده و ساعات خوشی در اوغات فراغت خود در دستگاه اندرویدیتان به ارمغان آورید.

ویژگی های اصلی بازی :

– کارت های گوناگون و کثیر بازی برای ساخت استراتژی های مدیریتی منحصر به فرد

– حضور کاراکتر های تفننی به همراه صدا گذاری منحصر به فرد برای هر یک

– مواظب خدایان بازی باشید! اگر بتوانید خدایان را مجذوب خود نمایید بخت و اقبال را از آن خود کرده اید که برابر با به دست آوردن کرایه و پرداختی بیشتر و خرج کردن کرایه کمتر می باشد و از بدبختی نازل شده از خدایان در مسیر خود دوری کنید

– حضور سه مینی گیم درون بازی : سکه اندوزی ، God Shooting و Hiding Rabbit مینی گیم هایی هستند که با استفاده از آن ها و کسب افتخارات و موفقیت ها در هریک می توانید ثروت و سکه های بیشتری به جیب بزنید. برای این منظور سکه های خودتان را برای خرید کارت خرج کنید. می توانید هر یک از این مینی گیم ها را از طریق صفحه اصلی بازی تمرین نمایید.

– میتوانید سرمایه خود را در مراکز تجاریِ آماده سرمایه گذاری نموده و ره ۱۰۰ ساله را در یک شب پیموده و ثروتمند شوید.