Zoombinis

از این بازی زیبا لذت ببرید و به موجودات کوچک آبی رنگ کمک کنید تا با رد شدن از پازل های جذاب و سخت، به خانه خود برسند. این بازی را می توان بازسازی بازی معروف پازل دهه ۱۹۹۰ یعنی سفر منطقی دانست. موجودات کوچک آبی، که هر کدام شخصیت و ظاهر خاص خود را دارند، سعی می کنند تا از شر زندان هیولا های شرور که خانه آنها را اشغال کرده اند فرار کنند. در این بازی شما نقش راهنما را دارید و به این موجودات کوچک باید کمک کنید تا به خانه خود برسند. این بازی یکی از جذاب ترین بازی های فکری است که در یک محیط زیبا و با شخصیت های بامزه، توانایی ذهنی شما را کاملا به چالش می کشد.

از منطق استفاده کنید، داده ها را تحلیل نمایید، الگوهای تکراری را شناسایی کنید و مهارت های حل مساله خود را بالا ببرید. بازیکنان با انواع چالش های بسیار سخت روبرو می شوند که بین این موجودات و آزادی قرار گرفته است. ۱۲ پازل خطرناک که هر کدام با ۴ مرحله سختی مختلف هستند، یک داستان عالی و یک عالمه شخصیت جذاب و به یاد ماندنی که تجربه چالش انگیز و لذت بخشی را برای شما رقم خواهند زد. چالش شما این است که تمام این موجودات را به منطقه امن ببرید.شما باید این موجودات کوچک را به خانه برسانید.

پازل های بازی عبارتند از: پرتگاه های آلرژیک، غار های سرد سنگی، راه پیتزایی، قایق کاپیتان کاجون، قورباغه های با خالکوبی تایتانیک، استون رایز، فلین ها، هتل مریضی روانی، دیوار گلی، سیاهچال شگفتی های حباب، ماشین آینه.

ویژگی های اصلی بازی:

– عکس های پس زمینه دیجیتال که به زیبایی نقاشی شده اند.

– صداهای اورجینال برای راوی، محافظان سنگی، ترول های پیتزا، کاپیتان کاجون و مسئول مسافرخانه

– موسیقی برداشته شده از نسخه ۱ بازی اصلی

– دستاورد ها و شادی ها ارتقا یافته