My Coffee Shop – Coffeehouse هر کس نیاز به یک قهوه ساز دارد! بهترین کافی شاپ دنیا را با سرویس دهی به مشتریان خود توسط بهترین غذا ها و نوشیدنی ها، مدیریت کرده و گسترش دهید. اما باید سرعت عمل بالایی داشته باشید در غیر این صورت مردم از سرویس رسانی شما عصبانی و ناراضی خواهند شد. زمان خود را با هوشیاری مدیریت کرده و در با صرف کم ترین وقت ممکن به مشتری ها خدمات ارائه دهید.

در این کافی شاپ قرار است که شکلات داغ ، میلک شیک ، چای سبز و البته قهوه بی نظیر خود را سرو کنید. نان تست های خوشمزه درست کرده و از مخلفاتی چون مربا ، پنیر ، بِیکن و … در لیست خدمات خود استفاده کنید. همزمان باید حواستان به آشپزی تان باشد تا غذا هایتان از خاطر نرفته و نسوزند چرا که هیچ کس طالب غذای سوخته نیست.

فروشگاه خود را سفارشی سازی کرده همچنین می توانید آن را گسترش و ارتقا دهید. مشتریانتان با دیدن وسایل و دکوراسیون جدید خرسند خواهند شد. فروشگاه بی نقص خود را مدیریت کرده و با وقت شناسی آن ها را حفظ کنید.

این بازی در زمره بازی های شبیه سازی قرار دارد و توسط شرکت بازی سازی Tapps – Top Apps and Games در فروشگاه گوگل پلی منتشر گردیده و هم اکنون دارای امتیاز ۴٫۳ از سوی کاربران اندرویدی سراسر جهان می باشد.

ویژگی های اصلی بازی :

– ۴۵ مرحله چالشی و جالب

– امکان درست کردن : نان تست ، پنکیک ، کیک های کوچک ، کروسانت و قرار دادن مخلفاتی چون : مربا ، بیکن ، سالاد ، و پنیر در کنار آن ها

– به مشتریان خود با استفاده از شکلات داغ ، چای سبز ، میلک شیک ، و بهترین قهوه شهر سرویس رسانی کنید.

– امکان تغییر دکوراسیون فروشگاهتان با استفاده از مبلمان راحت برای ایجاد عالی ترین کافی شاپ

– با طی مراحل متعدد و گوناگون بازی به ارتقاء فروشگاه و سرویس دهی بهتر بپردازید