Sky Aces

به عنوان یکی از شجاع ترین قهرمانان هوایی افتخار را تجربه کنید و در نبرد جنگ جهانی دوم با گرافیک HD و کنترل های حسی لمسی مهارت های خود را به نمایش بگذارید. به قدرت های متحدین ( یا متفقین) کمک کنید تا به جنگ در برابر تانک ها، سربازان، هواپیماها، توپ ها و همچنین موانع مختلف بین شما و پیروزی پایان دهند. در این بازی با پرواز کردن در چند هواپیمای کلاسیک قابل ارتقا و در سه زمین هیجان انگیز، ماموریت های هجومی، دفاعی و کمکی جذابی را به پایان برسانید.

برای دوری از تفنگ های ضد هوایی، در ارتفاع خیلی بالا یا خیلی کم پرواز کنید. هر چیزی را که می توانید نابود کنید تا بیشترین امتیازات را بگیرید. امتیازات خود را نگه دارید تا هواپیمای قوی تر و جدید تر بخرید. وقتی به روی زمین می نشینید، شدیدا آسیب پذیر خواهید بود. از بالای صفحه برای انجام پیچ های تند استفاده کنید

می توانید با انتخاب ماموریت دلخواه در نقشه جهان کار خود را شروع کنید. در ابتدای هر ماموریت، می توانید هواپیما و یک تجهیزات اضافی خود را انتخاب کنید. می توانید از بین مهمات اضافی، سوخت بیشتر و یا بمب های اضافی یکی را انتخاب کنید. شما باید چهار چیز را در نظر داشته باشید: زره، سوخت، گلوله ها و بمب ها. دو روش برای بالا بردن این چهار عامل وجود دارد. می توانید هر جایی در نقشه روی زمین بنشینید و منتظر یک سوخت پر کن باشید تا سوخت شما و مهمات را پر کند. همچنین می توانید دوباره در پایگاه خود روی زمین بنشینید و بمب ها و زره خود را بالا ببرید.

یک با دیگر ثابت کنید که شما بهترین قهرمان آسمان هستید!

ویژگی های اصلی بازی:

– بخش آموزشی ساده

– دشمنان سر سرخت

– گرافیک سه بعدی ساده

– کنترل های لمسی بزرگ ساده

– امکان انتخاب از بین قدرت های متحدین یا متفقین

– درجات مختلفی که باید از آنها بالا بروید.

– هیچ تبلیغ یا خرید های درون بازی وجود ندارد.

– انواع مختلف هواپیما های کلاسیک قابل ارتقا

– حالت های مختلف ماموریت ( سرکشی، فتح پرچم، نابود سازی پایگاه و غیره).