Paranormal State Poison Spring : امروز قصد داریم به معرفی یک بازی در سبک اشیای مخفی، که ساخته شرکت بازی سازی Legacy Games می باشد بپردازیم. Paranormal State یک بازی داستانی و ماجرایی برای سیستم عامل اندروید می باشد که اخیرا در فروشگاه گوگل پلی منتشر شده و در دسترس کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار گرفته است. در این بازی به همراه برجسته ترین شکارچیان ارواح تیم تشکیل دهید و به انجام ماموریت های ماوراء طبیعی در پارک Poison Spring پرداخته و پرده از اسرار یکی از نبرد های وحشتناک تاریخی بردارید. اسرار یک افسانه جنگی را همانند عشق گمشده و اشیای مخفی در ماجرا های ماوراء طبیعی کشف کنید.

به دنبال اشیای مخفی و کلید ها و راهنما، در گوشه و کنار مراحل بازی باشید تا بتوانید علت وقایع و رخداد های گوناگون را کشف نموده و پرده از اسرار هر مرحله بردارید. اما مراقب باشید. شخصی در حال مخفی کردن یک راز تاریک است!

ویژگی های اصلی بازی:

– به یکی از اعضای تیم شکارچیان ارواح مبدل شوید

– به جست و جو و کاوش در پارک Poison Spring پرداخته و حس یک شکارچی واقعی را داشته باشید

– صدا گذاری توسط صدا گذاران حرفه ای و خط داستانی بر گرفته از یک سریال تلویزیونی

– تعداد کثیری از مینی گیم ها و اشیای مخفی برای اکتشاف و ماجراجویی

– گرافیک اچ دی خیره کننده و ارتقا یافته برای نمایشگر های اچ دی

اگر علاقه مند و دنبال کننده بازی اندروید باشید می دانید که بازی های سبک اشیا مخفی دارای جایگاه ویژه ای در میان باز های اندرویدی است. علاقه مندان به این سبک از بازی ها به هیچ وجه این بازی گرافیکی و زیبا را از دست ندهند و کسانی که تا به حال این ژانر را نیازموده اند بدون شک با انجام این بازی علاقه مند خواهند شد.